27 Ağustos 2012 Pazartesi

Best Of Kaan

Albüme baktım az önce ;




16 ocakta hastaneye giderken aklımda bir sürü şey vardı.Cidden ben heyecanlanınca alakasız şeyler gelir aklıma hep bir senaryolar geçer durur kafamdan.Son izlediğim film,aklıma takılan bir yüz,bir an onlardan bir kurgu yaparım hemen.Ameliyatta tansiyonum yükselmesin diye kısa metrajlı bir film bile yaptım:)Başrolde nabzıma bakan hemşire :)Neyse öze dönelim ; oğlum gelecekti ama bundan sonra nasıl olacaktı hayatımız derken günler geldi ve işte kısaca şöyle geçti .

Miniciktin dünyaya gözlerini açtığında,ama inadın çatık kaşlarından belliydi.Beni niye uyandırdınız yaa !!!döveyim mi sizi diyordun adeta.
Lütfen rahatsız etmeyin.
Hala inatçı ama bir o kada da dadlısın:).Doğuma gideceğim gece uyuyamamıştım,o gün milat benim için daha tam ve deliksiz bir uyku çekemedim.
Garibanlar

Neyse uyumuşuz 30 sene  yeter,aslan oğlum ne çabuk büyüdün sen her gün yeni birşey öğrenip şaşırtıyorsun bizi bu ara.Yemek yerken yapmam dediğim herşeyi yaptım,hala tam olarak iştahla bir yemeği yemedin,ben önlüğü doyuruyorum her seferinde:)


 Bir de tabi yerinde durmuyorsun,hayata geç kalmış gibi level ları çok çabuk atladın .7,5 aylık oldun artık ;terlik kemirmeyi,kumandayı her türlü kenarı köşeyi seven oğlum benim.
Sıcaktan bunalmış tosun.

Şu zamanlar sanırım  en tatlı zamanların.Bir bakışlar bir havalar,danslar (hamileyken michael jackson  dinlemiştim etkisi varmıdır bilmem ama dans ederken ayaklar moonwalk yapar gibi  çok komik ),çığlıklar.Acıkınca "anne memme   ",ben hadi deyince sen de "adi " diyosun ya en çok ta ona bayılıyorum.

Post-natalmış varsın olsun şükretmeyi unutuyorum bazen şükürler olsun iyiki varsın bebeğim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder